langtarsa.blogg.se

Vi är ett par på 32 (jag) respektive 37 (älskling) som försökt bli gravida sedan 2007. Tyvärr har vi inte lyckats på egen hand, troligen pga min Endometrios,utan behöver nu hjälp. Har nu (2011) opererat bort 2 endometrios cystor! Nu har vi på vårt 3:dje IVF försök lyckats fått ett + och i slutet på December är vår Plutt beräknad komma!! Nu är Plutt här på Nyårsafton kom vår älskade son som är på bloggen kommer att heta PLUTT!! Nu har vi dec 2013 påbörjat en ny resa då vi spontant blev gravida med Plutts syskon som beräknas komma i början av september 2014 =)

ET

Publicerad 2010-01-21 20:37:57 i Allmänt,

Ja idag var det äntligen dax för ET...att sätta tillbaka embryot i MIG i mig liksom känns helt ofattbart!!!
Allt gick bra och det var klart på 15 min så det var lätt och smidigt...det enda som är är att det är TVÅ embryon i mig nu ;) spännande...om 16 dar ska jag testa....POSITIVT hoppas jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Barnlängtan!

Snart 4 år utan resultat börjar ta ut sin rätt. Följ vår resa med IVF!! Vi har nu i Januari 2010 gått egenom vår första ivf, och 2 veckor senare fick vi vårt efterlängtade +, men var på vårt första vul i veckan och då syntes inget hjärta :( Fick gå egenom en skrapning i april då barnet inte ville komma ut! Augusti 2010 är vi på gång igen & längtan är enorm!! Ivf 2 gjord i oktober missfall v.5 Nu väntar en operation av en endometrios cysta innan nästa försök... =( känns jobbigt men ett måste! En Endometrios operation av två cystor i Januari 2011...snart dax för Ivf 3 =) Nu är vi igång igen och idag 11/4 har vi fått insatt ett fint embryo =) Vi fick ett + på TD och idag 16/5 har vi fått sett hjärtat slå på vår Plutt! Så i slutet av December kommer Plutt till oss och vi längtar sååå mycket efter dig! På Nyårsafton kom vår älskade son till oss och nu njuter vi i massor!! Nu börjar en ny resa då Plutt ska bli storebror i början av september 2014, vi är lyckliga med chockade då vi blev spontant gravida efter två misslyckade frysförsök och många jobbiga månader!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela